Ob letošnjem Tednu otroka, ki ga praznujemo že 70. leto zapored in je potekal od 7. do 11. oktobra, smo se osredotočali na temo Otrok, nepopisan list. Vsak otrok se rodi kot nepopisan list, vendar je njegovo odraščanje neločljivo povezano s časom, v katerem živi, pa tudi z vzgojo, šolskim sistemom, družbo in okoljem, ki ga obkroža. Kljub temu pa osnovne potrebe otrok skozi desetletja ostajajo nespremenjene. Vsi otroci, ne glede na čas in prostor, potrebujejo ljubezen, občutek varnosti, topel in zdrav dom. Potrebujejo igro, znanje, druženje z vrstniki, spodbudo, oporo, pomoč in priložnosti za razvoj svojih talentov ter interesov. Letošnja tema Tedna otroka nas tako opominja, kako pomembno je, da otrokom omogočimo pogoje za srečno in izpolnjujoče otroštvo.

Na naši šoli smo teden učencem popestrili na različne načine … V ponedeljek smo izvedli športne igre, pri katerih so morali učenci izkazovati različne spretnosti.

Človek ne jezi se je klasična družabna igra, primerna za vse starosti. Ker je enostavna in sila zabavna, se ni bilo težko odločiti, da si bodo učenci dan popestrili ravno s to igo. Tako so se učenci v torek pomerili v razrednih tekmovanjih.

V sredo smo na matični šoli izpeljali evakuacijo. Zaposleni smo se nanjo ustrezno pripravili, učencev pa predhodno s terminom le-te nismo seznanjali. Namignili smo jim le, da v mesecu požarne varnosti evakuacija bo, da bo šlo le za vajo in kako naj ravnajo v primeru požara. Po obvestilu zaposlenih, da se je na šoli razširil požar in da bo potrebno zapustiti stavbo, smo zaposleni in učenci začeli zapuščati šolo. Stavbo smo hitro izpraznili in se vsi zbrali na igrišču nasproti šole. Ravno takrat so glasno pridrveli gasilski avtomobili. Gasilci so med učenci pritegnili veliko zanimanja. Ko so nas pomirili, da je šlo le za vajo in da nevarnosti požara ni, je sledil ogled gasilskih vozil in opreme ter preizkus gašenja, ker je bilo za marsikaterega učenca posebno doživetje.

Četrtek je bil namenjen spoznavanju gozdov. Različne raziskovalne in detektivske naloge so navdušile učence ter jih spodbujale, da so doživljali in opazovali naravo z vsemi čuti. Učili so se uživati v naravnem okolju in izkoristiti danosti gozdov. Za uspešno reševanje nalog so morali poskrbeti za dobro sodelovanje, natančno opazovanje, strpnost in ob tem poskrbeti za primerno vedenje v gozdu.

Teden otroka smo zaključili s petkovim ogledom animiranih risank. Učenci so lahko izbirali med naslednjimi: VRVEŽ V MOJI GLAVI (INSIDE OUT), V VIŠAVE (UP), ZOOTROPOLIS (ZOOTOPIA), LEVJI KRALJ (THE LION KING). Med samim ogledom pa tokrat ni dišalo po kokicah, pač pa po sveže pečenih kostanjih, ki so jih prinesli učenci, spekel pa jih je hišnik Blaž.

učiteljica Urška Šipec