Učenci posebnega programa vzgoje in izobraževanja (3. do 6. stopnja) so razvijali informacijsko in podatkovno pismenost, natančneje kompetenco 1.1., ki se nanaša na brskanje, iskanje in filtriranje podatkov in informacij. Učne vsebine, kot so orientacija v času in prostoru, spoznavanje zemljevida, poznavanje praznikov ter promet, smo v obliki različnih nalog združili v Google obrazcu, ki so ga učenci prejeli preko e-pošte. Njihova naloga je bila poiskati odgovore na zastavljena vprašanja s pomočjo brskanja po spletu.

V inovativnem oddelku posebnega programa vzgoje in izobraževanja so se učenci srečali s skrivnostno zimsko pisavo. S tem so spoznavali različne besede, povezane z zimo, in širili svoj besedni zaklad. Učenci so prejeli učni list, na katerem so bile besede “zapisane” z različnimi zimskimi simboli (npr. kapa za A, snežak za B, pingvin za C …). Najprej so morali skrivnostne besede pravilno zapisati s črkami, nato pa so v programu PowerPoint oblikovali kartice, na katere so vstavili razvozlano besedo in jo podkrepili s sliko.

Učenci posebnega programa vzgoje in izobraževanja so pri urah združevali spoznavanje domačega kraja ter programa PowerPoint. S pomočjo spletnega brskalnika so poiskali različne fotografije, ki so jih nato vstavili v predstavitev in s pomočjo učitelja oblikovali vsak svoj končni izdelek. Na koncu pa so ponovili še, kako izdelek pošljejo preko e-pošte.