Prisotnost terapevtskega psa v šoli je vedno bolj priljubljena in učinkovita metoda za pomoč otrokom pri premagovanju različnih izzivov, predvsem na področju čustvenega, socialnega in vedenjskega razvoja. Terapevtski psi so posebej usposobljeni, da pomagajo otrokom, saj njihova prisotnost zmanjšuje stres, povečuje občutek varnosti in spodbuja pozitivno okolje.

Učencem 3. c se je v petek, 4. 10. 2024, pridružil terapevtski pes Lars s svojo lastnico Tanjo. Skupaj smo se lotili branja in opisa živali. S prisotnostjo terapevtskega psa smo želeli vplivati na izboljšanje bralne tehnike in razumevanje prebranega ter predvsem na motivacijo za branje, dvig samozavesti in pozitivno predstavo o sebi.

Učenci so tekom učne ure izkazovali veliko stopnjo zanimanja, voljo za sodelovanje, zavzetost za čim boljše opravljanje nalog. Bili so prav navdušeni in ura jim je čisto prehitro minila.

učiteljica Urška Šipec